• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка інструктора фізичного виховання

/Files/images/fiz7.gif/Files/images/fiz5.gif/Files/images/fiz4.gif

Питання збереження та зміцнення здоровя дітей тісно переплітаються з питанням фізичного виховання у різних його формах:

  • на заняттях з фізичної культури,
  • під час ранкової гімнастики і гімнастики після денного сну,
  • фізкультурних хвилинок,
  • загартувальних процедур,
  • прогулянок на свіжому повітрі.

У фізкультурно-оздоровчій роботі використовую методику М.Єфименко: гімнастика пробудження та пластикобалет. Запропонований стиль роботи впливає позитивно на фізичний, психічний та емоційний стан дитини. Виконуючи програму «пластичного балету», малята ніби занурюються в особливий світ рухів, музики, ритму, асоціацій та викликаних позитивних емоцій. На заняттях з фізичного виховання використовую елементи хатхи – йоги. Це комплекси вправ-осан, які орієнтовані на загальне поліпшення здоров’я, а саме: поліпшення гнучкості, укріплення мускулатури, виправлення постави та навчання правильно дихати.
Для дітей середнього та старшого дошкільного віку проводжу заняття з елементами ТРВЗ – теорії розв’язання винахідницьких завдань. Такі заняття схожі на заняття в спортивних клубах, секціях, гуртках. Діти на них, під наглядом інструктора-тренера, прагнуть самостійно вирішити ті завдання, які вони отримують на початку заняття за карткою-схемою.
Використання ТРВЗ на заняттях з фізичного виховання готують дітей до самостійного заняття спортом та фізкультурою в повсякденному житті, зацікавлює дітей, розвиває логічне мислення, виховує почуття відповідальності, колективізму, навчає не боятися самостійно вирішувати проблемні ситуації, формує індивідуальні фізичні якості.

/Files/images/fiz6.gif/Files/images/fiz3.gif/Files/images/fiz2.gif

Кiлькiсть переглядiв: 97

Коментарi