/Files/images/94a22045ccfd2876ce720aabd281e1df.gif

Програмно-методичне забезпечення освітнього процесу ЗДО комбінованого типу №164 ЗМР забезпечено переліком навчальних видань, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в закладах дошкільної освіти у 2023 - 2024 навчальному році.

Програмове забезпечення:

З метою підвищення якості освітнього процесу у 2023-2024 навчальному році в закладі використовуються інноваційні педагогічні технології, та парціальні програми, а саме:

Реалізація варіативної частини:

- парціальна програма з розвитку комунікативно-мовленнєвих здібностей дітей дошкільного віку», укладач Арсеніна Т.М., затверджено науково-методичною радою КЗ «ЗОІППО»ЗОР, протокол №4 від 24 квітня 2019р. для гуртка «Перлинка» з розвитку комунікативно-мовленнєвих здібностей дітей;

Для здійснення психологічного супроводу та реалізації освітньої лінії "Дитина і соціум":

- парціальна програма з психологічного супроводу дітей раннього віку під час адаптації "Дошколярик" (затверджено науково-методичною радою КЗ «ЗОАППО»ЗОР, наказ Департаменту освіти і науки обладміністрації від 20.10.2019);

- парціальна програма «Про світ і про себе» з формування ціннісних орієнтацій у дітей старшого дошкільного в контексті парадигми освіти сталого розвитку засобами літературних творів В.О.Сухомлинського (затверджено наково-методичною радою ЗОІППО протокол №5, від 20.12.2019)

Під час здійснення освітньої роботи вихователі використовують програми:

Назва групи ПІБ вихователів Назва програми Реквізіти програми Примітки
комплексна парціальна
Група раннього віку «Веселка» Потапенко К.В Коваленко А.О. «Стежинки у Всесвіт», Комплексна освітня програма для дітей раннього та передшкільного віку, наук.керівник професор к.Крутій, 2020 «Безмежний світ гри з ЛЕГО», парціальна програма розвитку дитини від 2 до 6 років , Керівник авт. Колективу Рома О.Ю., керівник проекту «Сприяння освіти»
Група раннього віку «Калинка» Бутенко Н.В. «Стежинки у Всесвіт», Комплексна освітня програма для дітей раннього та передшкільного віку, наук.керівник професор к.Крутій, 2020 «Безмежний світ гри з ЛЕГО», парціальна програма розвитку дитини від 2 до 6 років , Керівник авт. Колективу Рома О.Ю., керівник проекту «Сприяння освіти»
Група молодшого віку «Барвінок» Логвина Л.С. Горпинич К.І. «Стежинки у Всесвіт», Комплексна освітня програма для дітей раннього та передшкільного віку, наук.керівник професор к.Крутій, 2020 «Безмежний світ гри з ЛЕГО», парціальна програма розвитку дитини від 2 до 6 років , Керівник авт. Колективу Рома О.Ю., керівник проекту «Сприяння освіти»
Група молодшого віку «Краплинка» Міхайліченко С.В. Нечаєва Г.Д. «Стежинки у Всесвіт», Комплексна освітня програма для дітей раннього та передшкільного віку, наук.керівник професор к.Крутій, 2020 «Безмежний світ гри з ЛЕГО», парціальна програма розвитку дитини від 2 до 6 років , Керівник авт. Колективу Рома О.Ю., керівник проекту «Сприяння освіти»
Міхайліченко С.В. Нечаєва Г.Д. Група середнього віку ««Теремок» Карпенко В.В. Кичак Н.О. «Стежинки у Всесвіт», Комплексна освітня програма для дітей раннього та передшкільного віку, наук.керівник професор к.Крутій, 2020 - реалізація освітньої лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» за програмою «SТРЕAM-ОСВІТА, або Стежинки у Всесвіт» «Безмежний світ гри з ЛЕГО», парціальна програма розвитку дитини від 2 до 6 років , Керівник авт. Колективу Рома О.Ю., керівник проекту «Сприяння освіти»
Група середнього віку «Віночок» Ткачук Л.О. Пашко Л.О. «Стежинки у Всесвіт», Комплексна освітня програма для дітей раннього та передшкільного віку, наук.керівник професор к.Крутій, 2020 Альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників, наук.керівник К.Крутій, 2018 «Безмежний світ гри з ЛЕГО», парціальна програма розвитку дитини від 2 до 6 років , Керівник авт. Колективу Рома О.Ю., керівник проекту «Сприяння освіти»
Група старшого віку «Сонечко» Клименко І.С. Меренкова Р.В. «Стежинки у Всесвіт», Комплексна освітня програма для дітей раннього та передшкільного віку, наук.керівник професор к.Крутій, 2020 - реалізація освітньої лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» за програмою «SТРЕAM-ОСВІТА, або Стежинки у Всесвіт» Альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників, наук.керівник К.Крутій, 2018 «Безмежний світ гри з ЛЕГО», парціальна програма розвитку дитини від 2 до 6 років , Керівник авт. Колективу Рома О.Ю., керівник проекту «Сприяння освіти»
Група старшого віку «Казка» Логвина Т.В. Меренкова Р.В. «Стежинки у Всесвіт», Комплексна освітня програма для дітей раннього та передшкільного віку, наук.керівник професор к.Крутій, 2020 - реалізація освітньої лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» за програмою «SТРЕAM-ОСВІТА, або Стежинки у Всесвіт» Альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників, наук.керівник К.Крутій, 2018 «Безмежний світ гри з ЛЕГО», парціальна програма розвитку дитини від 2 до 6 років , Керівник авт. Колективу Рома О.Ю., керівник проекту «Сприяння освіти»

Перелік освітніх компонентів, визначених освітніми програмами

Державним стандартом дошкільної освіти України є Базовий компонент дошкільної освіти ( нова редакція ), який реалізується програмами та навчально-методичним забезпеченням, затверджений наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 12.01.2021 р.(науковий керівник Богуш А.М., дійсний член НАПН України проф., доктор пед. наук.; авторський колектив: Богуш А.М., Бєлєнька Г.В., Богініч О.Л., Гавриш Н.В., Долинна О.П., Ільченко Т.С., Поніманська Т.О., Піроженко Т.І., Сідєльнікова О.Д.,Шевчук А.С., Якименко Л.Ю.).

У Базовому компоненті зведено норми і положення, що визначають державні вимоги до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6 (7) років; подано сумарний кінцевий показник набутих дитиною компетенцій перед її вступом до школи.

Базовий компонент визначає зміст і структуру дошкільної освіти за його інваріантною і варіативною складовими. Організація життєдіяльності дітей з урахуванням освітніх ліній, що включені до інваріантної та варіативної складових, дає змогу забезпечити належний рівень соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку в структурі неперервної освіти.

Кiлькiсть переглядiв: 544

Коментарi