Пріоритетний напрям роботи ДНЗ

З 2004 –2005 навчального року педагогічний колектив розпочав роботу за гуманітарним напрямом, шляхом інтегрування педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського в навчально-виховний процес. Колективом розроблено модель інтеграції літературної спадщини В.Сухомлинського в навчально-виховну роботу з дошкільниками. В основу моделі покладено наробки колективу по організації освітньої роботи з дітьми за літературною та педагогічною спадщиною В.О.Сухомлинського.

/Files/images/Deti44.gifВизначено зміст роботи з дитячим колективом:

  • з літературознавчого напрямку: ознайомлення з творами художньої літератури, розучування авторських та фольклорних творів, проведення драматизацій, театральних вистав, літературних свят;
  • пізнавально-дослідницького та природознавчого напрямків: заняття-милування, організація екскурсій – подорожей, спостереженнь в природі, праці в природі, дослідницької діяльності;
  • соціально-суспільного: заняття щодо ознайомлення з працею дорослих, організація дидактичних, сюжетно-рольових ігор на основі отриманих знань про працю дорослих; організація просторово-розвиваючого середовища;
  • морально-патріотичного: заняття з ознайомлення з рідним краєм, проведення фольклорних свят, екскурсій до музеїв та історичних пам’яток, презентація фотовиставки “Вогник перемоги”, проведення Уроків мужності;
  • музично-естетичного: музичні заняття з використанням дитячих творів В.Сухомлинського та класичної музики, проведення фольклорних свят, розваг дорослих та дітей, музично-літературних свят “Стежинами доброти”, “Казки чарівного лісу”.
  • образотворчого: проведення занятть з образотворчого мистецтва за дитячами казками В.Сухомлинського, організація постійно діючої виставки дитячих робіт “Від краси до творчості”, виготовлення поробок разом з батьками “Природа і ми”;
  • соціально-емоційного: корекційно-розвивальна робота з психологом за методом казкотерапії “Вчимося у казки”, проведення театралізованих ігор, ігор-імітацій,ігор-імпровізацій; організація предметно-ігрового середовища груп, створення куточків приналежності, правил дружби; психолого-педагогічний супровід батьків та вихованців.
Кiлькiсть переглядiв: 239

Коментарi